Jurnal de calatorie: Amsterdam

Aș putea vorbi la nesfârșit despre cele trei zile pe care le-am petrecut la Amsterdam, perioadă în care l-am explorat pe bicicleta și m-am îndrăgostit iremediabil de acest oras. Mi-am reîncărcat bateriile și m-am delectat cu surse de inspirație la tot pasul. Ceea ce m-a surprins foarte plăcut, a fost cât de ușor este să intri în atmosfera orașului: toată lumea vorbește engleza, sunt deschiși și foarte prietenoși.

Prima experiență, prima impresie placută: compania rent-a-car ne-a upgradat mașina și ne-a dat una hibrid. Hotelul a fost și el fantastic; mic, elegant cu servicii extraordinare (Sir Albert), cu un design cochet semnat de renumita echipă de la BK. La parter avea un restaurant japonez foarte cool, IZAKAYA care sâmbăta seara se transformă în club. Cât am stat acolo, am avut surpriza să observăm că era fully booked la orice oră, cu greu găsind locuri la bar în două seri.

Micul dejun se servea tot acolo și am ramas impresionați de eleganța locului și a serviciilor.

Cât despre muzee, toate erau pline până la refuz- dacă nu aveai inspiraţia să-ți iei bilet dinainte, trebuia să stai la niște cozi interminabile până iți trecea cheful de vizitat. În mai multe rânduri, am avut noroc cu recomandarea celor de la hotel, care au rezervat bilete pentru noi.

Turul orasului l-am facut pe biciclete, a fost o aventură! Toată lumea era pe două roți, lucru care mi-a plăcut la nebunie. Este drept însă că a doua zi am avut reale probleme cu febra musculară. Cel mai mult mi-a plăcut cartierul Jordan: chic, cu clădiri frumoase și oameni trendy. Am vazut atât de multe porți frumoase, iar florile… Ah, florile!

Cireașa de pe tort a experienței? Că am împărtășit-o cu niște prieteni vechi din Nuremberg pe care nu i-am mai văzut de vreo 3-4 ani, și cu care ne-am întâlnit întâmplător!! Vivat coincidențele!